Wednesday, December 31, 2008

نــنــســــى الـلــــى فــــــا ت



يلا بقى ننسى اللى فات
ومنفكرش غير فى حاجات
تتحقق لينا
نبتدى أجمل امنيات
نبتدى أحلى امنيات
والأحلام مابتتحقش الإبإيدينا
يلا بقى ننسى اللى فات
ومنفكرش غير فى وطن بس يجمعنا
كلمه حب دى تملى حياتنا
وتبقى حياتنا فى يوم ليها معنى
وننسى كل القسوه علينا
يلا بقى ننسى اللى فات
ومنفكرش غير تبقى ازاى احلامنا حقيقه
وازاى نقدر نحققها
ونفكر فيها بكل طريقه
علشان نوصل بقى لهدفنا
ونحب كل الناس حوالينا

166 comments:

انا حره said...

هييييييييه

اول كومنت فالسنه الجديده ليا

كل سنه وانت طييييييييييب

سفروتة said...

كل سنة وانت طيب يا رومنسي
وسنة سعيدة ان شاء الله

كل التحية
:)

زى الهوا said...

وماله ننسى


كل سنة وانت طيب

مدينـة من النسـاء said...

جميل أوي اننا نبدأ سنه جديده وجوانا جديد معاها
من غير مانفكر في حزن فات
من غير ما نحس قسوه في قلوبنا
من غير ما نحزن على حلم مات

عام جديد سعيد عليك بأذن الله

كيــــــــــــارا said...

كل سنه وانت طييب يااحمد

يارب كل احلامك تتحقق

only spot said...

سنه جديده هلت علينا
ان شالله تبقى سعيده علينا
ان شالله تملى قلوبنا بالحب
وتنولنا الى بيه حلمنا بس ياريتنا نقدر ننسى الى فاتتنا
2009سعيده عليك وعلى الدنيا كلها
تحياتى

doaa said...

وأنا موافقة
يللا بقى ننسى اللى فات
كل سنة وانت طيب
سنة سعيدة إن شاء الله

yoyo said...

كل سنة وانت طيب يا احمد
كل سنة وانت بالف خير يارب

ان شاء الله تكون 2009 سنة كلها خير وسعادة لك يا اطيب قلب

ان شاء الله تحقق كل احلامك وامالك

تحياتى
يويو

رندا said...

كل سنة وانت ناسى كل الحزن
وطاهر من اى الم
كل عام وانت قلبك بيحب الكل وصافى للكل
ايوة لازم نطهر قلبنا ونبدء من جديد

سنة سعيدة عليك

الازهرى said...

كل سنة وانت اجمل واسعد

والأحلام مابتتحقش الإبإيدينا
يا ريت الناس تؤمن بده

تحياتى دوما

romansy said...

انا حره

اهلابيكى

مبروك عليكى التعليق الاول
كل سنه وانت طيبه
وامنياتك تتحقق وتلاقى اللى نفسك فيه

تحياتى

romansy said...

سفروتة
اهلا بيكى
كل سنه وانتى طيبه
يارب تحققى امنياتك
وتنجحى فى مذكرتك وامتحاناتك


تحياتى

romansy said...

زى الهوا
اهلا بيكى
لازم ننسى اللى فات علشان نبتدى بدايه صح
وناخد اللى فاتنا بس الحاجات اللى استفدنا منها


كل سنه وانتى طيبه
ويارب تحققى احلامك

romansy said...

مدينـة من النسـاء
اهلا بيكى
الحمد لله على نعمه النسيان
بس ننسى الحاجات اللى مش كويسه فى حياتنا علشان نبدا صح بعد كده

كل سنه وانتى طيبه

romansy said...

كيــــــــــــارا
اهلا بيكى

نورتينى
كل سنه وانتى طيبه
ويارب يخليكى لاصدقائك يارب


تحياتى

romansy said...

only spot
اهلا بيكى
نتمنى اننا نستفاد من اخطاءءنا
وننسى كل اللى فاتنا من القسوه
ومنفكرش غير فى الحب اللى يملا حياتنا


كل سنه وانتى طيبه


تحياتى

romansy said...

doaa
اهلا بيكى
طب الحمد لله
يلا ننسى اللى فات
ونبتدى سنه مليانه حب وخير

كل سنه وانتى طيبه

romansy said...

yoyo
اهلا بيكى
نورتينى
كل سنه وانتى طيبه
يارب تبقى سنه سعيده
مليانا بالخير والسعاده

تحياتى

romansy said...

رندا
اهلا بيكى
الحزن مش هيفيد
طول عمره
ربنا يجعل حياتنا فرح وهنا
وينصرنا دايما يارب


تحياتى

romansy said...

الازهرى

اهلا بيك يا صديقى العزيز


كل سنه وانت طيب

ويارب تحقق اللى تتمناه
وينصرنا ربنا على اعدائنا
ونبقى خير لامه
يارب

تحياتى

wafaa said...

حاضر
اخر السنة لو موصلتش لهدف هاجى اقتلك

marmar said...

كل سنة وانت طيب ويارب تحقق كل ما تتمناه في السنة الجديده انت وكل المسلمين والعرب
سنة سعيده علينا كلنا

e_emy said...

""يلا بقى ننسى اللى فات
ومنفكرش غير فى حاجات
تتحقق لينا""

ياريـــــــت بجد

دايما مبدع (:

كل سنة وانت طيب

مشمشه said...

كل سنه وانت طبعا ويا رب تكون سنه سعيده علينا كلنا وتحقق كل الى تتمناه باذن الله وننسى كل الى فات من الم ونبدا صفحه جديده كلها امل

قلب ينبض بالحب said...

كل سنة وانت طيب يا ابو حميد ويارب السنة دي تبقى مليانة بكل خير عليك وعلى كل المسلمين ونحقق فيها كل ما نتمناه سنة جديدة وكل سعادة يارب

** القــــلـــب المنـــكـــســر** said...

السلام عليكم

كل سنه وانتي طيب

و يارب يجعل السنه الجديده خير علينا كلنا

و happy new year

و اتمني زيارتك الي مدونتي المتواضعه

تحياتي
***************

القلب المنكسر

****************

دمتي بكل خير و سعاده

******************

و السلام عليكم و رحمه الله و براكته

********************************

ضد التيار said...

كل سنه و انت طيب

(:

Muslima said...

كل سنة جديدة وانت طيب وبخير يا رومانسى

كلماتك رائعة
ومعك حق
يلا بقى ننسى اللى فات

دمت بخير

آخر العنقود said...

كل سنة وانت طيب
وربنا يحققلك كل ماتتمنى وزيادة

ونسسى بس بعد مانتعلم
تحياتى

حـــــ الــجــنــة ـــــور said...

راحت سنة بما فيها وجت سنة ياا ترى واش فيهاا.. لاجل ذلك حبيت اقول لكم كلمات بسيطة اتمنى انك تبدؤ بها السنة الجديدة..

لاتنظر خلفك فذالك ماضي يؤلمك..

ولا إلى اليوم فإنه حاضر يزعجك...

ولا إلى الأمام فهو مستقبل قد يؤرقك..

لكن انظر إلى فوق فإن لك ربا يرحمك..

وهذه أجمل كلمات نبدا بها عامنا الجديد

كوووول سنة وإنت بصحة وخير يا ابو حميد يا طيب

وكل لحضة ونحن من الله اقرب

ولاا ننسى غزة من خاالص الدعااء وحسبنا الله ونعمة الوكيل

ادام الله علينا وعليكم الصحة والسعاادة والخير وتحقيق الحلم ليس بصعب هياا لنملأء الدنيا حبا في الله ونمضي يدا بيد نأسر بقلوبنا الهوى وكل الاماااني...

princess said...

دايما متاخرة:)
معلش يا احمد
كل سنة وانت طيب
ويارب السنة دى تبقى حلوة للناس كلها

kemet said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

جميل التفاؤل دا حلو مع بداية السنه

لكن الماضي هو الخبرة فكل الفشل اللي عشناه قبل كده مش ينفع ننساه بل بالعكس لازم نفضل فاكرينه لأننا لازم نتعلم من اللي فات علشان لما نسيبه نضمن اننا منرجعش له تاني

كل سنة وانت بخير

تحياتي
الي اللقاء

كأنني أنا said...

جميلة أوي بجد.. عاجبني ان حضرتك باديء السنة بالمشاعر الرقيقة دي:)

يا رب تكون سنة كلها خير وتفاؤل وحب وطاعة ربنا علينا كلنا

كل سنة وحضرتك طيب

طـــائر الليــــل الحـــــزين said...

رومانسى
جيت اقولك كل سنة وانت بألف خير
ويارب تكون السنتين الهجرية والميلادية وشهم حلو عليك
وبحييييييييييك على الكلمات الجميلة اللى كلها فرحة وتفأل بالعامان الجديدان
بجد الله عليك يا رومانسى
تسلم ايدك على طول
ودمت بكل ود

اعترافات قلب said...

اجمل شئ فعلا يا رومانسى
هو نسيان مافات و البدء من جديد
فأنا كل يوم يصبح على أحسه أنه أجمل يوم فى حياتى وأتصرف على هذا الأساس لكى يكون كل يوم أجمل يوم فى حياتى
اتمنى لك حياة سعيدة
شيمو القمر

Nouf said...

كل عام وانت وبخير

والله يجعلها سنة خير وسعاده

عليك وعلى احبابك يارب

مع أرق التحايا :)

حنان الشافعي said...

كل سنه وانت طيب
لو متأخره احسبها امنيه ان شاء الله تتحقق
النسيان نعمه الحمد لله لوجودها
بس مننساش كل حاجه كده بقي يبقي زهايمر

طوبة ذهب وطوبة فضة said...

الله عليك يا رومنسى ياريت فعلا كل حاجه جوانا تعبتنا او زعلتنا نقدر ننساها ونبدء سنه جديده نغسل فيها كل همومنا واحزانا وتبقى متفائل اكتر وتكون سنه كلها حب فى حب عليك

smilyrose said...

كل سنة وانت طيب يا حمادة

كل سنة وانت طيب يا رومنسى

كل سنة وانت طيب يا رمنسى المدونين

كل سنة وانت طيب والعام

القادم ملئ بالف

حب

سعادة

امنيات

احلام محققه

حياة سعيدة

وفرحة ملهاش حدود

ليك ولكل المدونين

smilyrose

روح الحب الصادق

Selfmeaning said...

كالعادة متاخرة دايما

بس كل سنة و انت طيب دايما

و رومنسى عالطووووووووووول

و دايما سعيد و فرحان

من هزمتها الايام said...

سنه جديده على الكل سعيده
وننسى هممونا ونعيش يومنا
والكل سعيد ومتهنى
كل سنه وانت طيب يا رومنسى

holyday said...

سلام عليك
كل عام وانت بخير

واتمنالك سنه تعود بخير عليك
فعلا
نتمني ننسي احزنا ونجي نحقق ونعيش احلامنا

مشكوره كلاماتك معبره
اختك
فتاة من زمن اخر

saragebaly said...

أحمد الاخ العزيز

اولا بجد بجد بشكرك جدا على سؤالك عليا ،، بجد والله فرحني جدا ... فعلا لسة الدنيا بخير وفيها ناس كويسة كتير
ربنا يخليك يا أحمد ويكرمك اجمل كرم من عنده

انا بخير الحمدلله بس بعتذر عن التقصير في المتابعة لان خلاص الامتحانات قربت ودي اخر سنة ،،، دعواتك الجميلة بقى

ورغدة كمان الحمدلله بألف خير بس هي عندها مشاكل في النت ومطولة شوية بس هي خلاص كلها ايام وترجع تاني

=============

ثانيا

كل عام وانت بألف الف خير يارب ( هجري وميلادي )

يارب يكون عام جديد سعيد ويكون مليان باحلام جميلة بتتحقق ومناسبات سعيدة كلها فرحة وحب
وكل اللي مش اتحقق في السن اللي فاتت يتحققلك السنادي يارب
ونيجي نبارك ونعمل حفلة خطوبة في السنة دي بأذن الله ( قول آآآآمين )

===========

تالت حاجة

كلماتك في البوست جميلة اوي يا أحمد

يارب كلنا ننسى اللي فات
نسى الوحش بس ونسيب الذكرى الحلوة جوانا

ننس ى كل حاجة بتألمنا ونستقبل عام جديد ويكون سعيد
نستقبله بطاعة لربنا وحب لبعضنا وحبنا لفعل الخير

يارب تكون سنة جديدة وسعيدة وجميلة

مليانة حب وسلام وخير ورضا من ربنا علينا

=============

كل عام وانت بكل خير يا احمد يارب

بشكرك كمان على سؤالك الجميل

وبعتذر عن التطويل

دعواتك الجميلة

تحياتي وكل التقدير
دمت بكل الخير والود

سارة

Meme said...

happy new year romancy ...may the new year be full of joy,health,happiness and success!

GiGi said...

ياريت نقدر ننسى اللى فات بس فعلا هو معلم قوي فى قلبنا كل اللى بيحصل اصل المشكله اننا بشر

maha zein said...

كل سنة وانت طيب
بس تفتكر في الجو والظروف دي ممكن تشعر انك ممكن تنسي اللى فات
او ححتي تفكر في شىء حلو جي
صدقني بتلاقي نفسك لوحدك مش عارف تفرح لاي شىء يفرح
يعني تفرح شوية وترجع تشعر انك ميصحش حتي تفرح ولازم تخجل من روحك انك بتفرجح وغيرنا عايش فيه
معلش قلبتها نكد
بس بجد لاني الايام دي مش عرفة افرح ولا عرفة مفكرش ولا عرفة اهزر حتي

بس سيبك مني انا واحدة كئيبة انا
كل سنة وانت طيب
وسنة سعيدة عليك

عاشقه وغلبانه said...

كل سنه وانت طيب يارومنسي
يجعل كل ايامك فرح يارب

dina said...

ياريت نعمل كده

بس

وما نيل المطالب بالتمنى

يارب تبقى سنه احسن من اللى قبلها

لازالت طبعا كلماتك جميله

romansy said...

wafaa
ههههههههههههه
ماشى
جربى كده بس
وبلاش قتل

كل سنه وانتى طيبه

romansy said...

marmar
اهلا بيكى يا مرمر
كل سنه وانتى طيبه
يارب نحقق اللى نتمناه
ونبقى اسعد الناس احنا والمسلمين
جميعا يارب

تحياتى

romansy said...

e_emy
اهلا بيكى
ايه اخبار الامتحان ربنا معاكى
ومع كل زمايلك
بشكرك على كلامك
وكل سنه وانتى طيبه
ويارب تحققى كل اللى تحلمى بيه

تحياتى

romansy said...

مشمشه
اهلا بيكى
ياريت ننسى اللى فات من قسى وحزن ونفتكر
اللى احنا عندنا هدف

كل سنه وانتى طيبه

يارب نحقق احلامنا


تحياتى

romansy said...

قلب ينبض بالحب
اهلا بيكى
كل سنه وانتى طيبه
ايه اخبارك
فينك
من زمان
يارب تكونى بخير
وتحققى اللى انتى ببتحلمى بيه

تحياتى

romansy said...

** القــــلـــب المنـــكـــســر
كل سنه وانت طيب

وايه اخبارك
يارب نحقق احلامك

واحلامنا

تحياتى ليك

romansy said...

ضد التيار
اهلا بيكى
كل سنه وانتى طيبه
فينك
وايه الغيبه الطويله دى

يارب تكونى بخير


تحياتى

romansy said...

Muslima
اهلا بيكى
كل سنه وانتى طيبه
ويارب دايما تحققى احلامك

وامنياتك
وتبقى سعيده

دايما

تحياتى

romansy said...

آخر العنقود
اهلا بيكى
كل سنه وانتى طيبه
ويارب تكونى بخير
يارب دايما تحققى كل اللى تتمنيه
بس لما نشوف هدف علشان نقدر نحققه

تحياتى

romansy said...

حـــــ الــجــنــة ـــــور
اهلا بيكى
شكرا على الكلام الجميل دا
يارب دايما تبقى سعيده وننسى اللى فاتنا اه
بس ناخد منه الكويس والغلطات اللى احنا وقعنا فيها وتكون قدام عنينا دايما
كلل سنه وانتى طيبه
تحياتى

romansy said...

princess
اهلا بيكى يا اميره
ولا يهمك
كل سنه وانتى طيبه
ويارب بقى تحققى كل اللى نفسك فيه
وتبقى اميره كبيره
على عرش اللى بيحلم بيكى

تحياتى

romansy said...

kemet
اهلا بيكى

كل سنه وانتى طيبه

اكيد طبعا كلامك دا ملخص البوست بتاعى
مش ننسى كل حاجه
اكيد لازم يكون لينا هدف ونستفيد من الاخطاء اللى احنا وقعنا فيها قبل كده

تحياتى

romansy said...

كأنني أنا
اهلا بيكى
كل سنه وانتى طيبه
بشكرك على كلامك الجميل
ودايما نحقق اللى نتمناه ونسعى له
يارب دايما

تحياتى

romansy said...

طـــائر الليــــل الحـــــزين
اهلا بيكى
دايما منورانى كده يارب دايما
كل سنه وانتى طييبه
وبشكرك على ذوقك وكلامك الجميل
يارب دايما نبقى اكتر تفاؤل
وينصر اخوانا فى غزه وكل المسلمين المظلومين

ويارب دايما تلاقى الللى تحلمى بيه وتتمنيه

تحياتى

romansy said...

اعترافات قلب
اهلا بيكى
يارب دايما تبقى اسعد انسانه فى الوجود
اكيد لازم نستفيد من اخطاءنا
ونبقى احسن كل يوم من التانى
يارب تحققى اللى تحلمى بيه
وتاخدى اليسانس
ويبقى كل تمام

تحياتى

romansy said...

Nouf
اهلا بيكى
نورتى المدونه بزيارتك الاولى
يارب نقدر نحقق
ولو جزء صغير من احلامنا
ونكسب خبرات كبيره تساعدنا على مواجهه الحياه


تحياتى

romansy said...

حنان الشافعي
اهلا بيكى
كل سنه وانتى طيبه
يارب دايما تحققى اللى تتمنيه
وتبقى
كل الناس حوالينا سعيده

وعندك حق اكيد
مش لازم ننسى كل حاجه نفتكر اخطاءنا
ونتعلم منها

تحياتى

romansy said...

طوبة ذهب وطوبة فضة
اهلا بيكى
كل سنه وانتى طيبه
يا دب
ويارب تحققى اللى انتى بتتمنيه وتحلمى بيه
وتبقى اسعد الناس
وكمان تلاقى الرومانسيه اللى انتى بتدورى عليها

تحياتى

romansy said...

smilyrose
اهلا بيكى يا سمايلى
نورتى المدونه
يارب نلاقى كل اللى نحلم بيه
ونبقى اسعد الناس ونحقق الاحلام اللى يامه حلمنا بيها
والامنيات تتحقق وتبقى سنه 2009
سنه خير علينا وعلى كل الناس

تحياتى

romansy said...

Selfmeaning
اهلا بيكى
كل سنه وانتى طيبه
يارب تحققى احلامك وامنياتك الرقيقه اللى زيك
ومش تزعلى تانى وتبقى متفاءله على طول على طول
يارب

تحياتى

romansy said...

من هزمتها الايام
اهلا بيكى
كل سنه وانتى طيبه
ياريت ننسى همومنا ونفتح صفحه جديده
مليانه حب وخير وسعاده

تحياتى

romansy said...

holyday
اهلا بيكى
وبكل اهل لبييا
ويارب تبقى سنه سعيده علينا كلنا

كل سنه وانتى طيبه

تحياتى

romansy said...

saragebaly
اهلا بيكى
فينك من زمان وايعه الغيبه الطويله دى
يارب تبقى سعيده دايما
الحمد لله انى اطمنت عليكى انتى ورغده يلا بقى شيدى حيلك فى الامتحانات
وربنا معاكى
يارب سنه 2009 تبقى سنه سعيده عليكى
وعلى كل الناس


كل سنه وانتى طيبه

romansy said...

Meme
كل سنه وانتى طيبه
يا ميمى
يارب دايما تحققى كل امنياتك
وتبقى اسعد الناس
وكمان ربنا يوفقك فى شغلك
وتحققى اللى انتى تتمنيه

تحياتى

romansy said...

GiGi
اهلا بيكى
نورتينى بزيارتك الجميله
لو معلم فى قلوبنا نحاول ننساه برضه
او نتنساه
وياريت نستفاد منه
يارب تحققى احلامك

كل سنه وانتى طيبه

تحياتى

romansy said...

maha zein
اهلا بيكى يا مها
انا عارف ان الموضوع صعب علينا
بس انا مش قصدى اننا ننسى نفسنا واحلامنا
ننسى العقبات اللى كانت قدامنا ونحاول نزيلها
اكيد هنسعد ونحقق اللى حلمنا بيه

كل سنه وانتى طيبه
وانتى مش كئيبه ولا حاجه

تحياتى

romansy said...

عاشقه وغلبانه
اهلا بيكى
كل سنه وانتى طيبه
برغم اللى حصلك واللى هيحصلك
اتمسكى شويه
اكيد اللى جاى احلى بكتير


يارب تحققى احلامك يارب


تحياتى

romansy said...

dina
اهلا بيكى يا دكتوره
كل سنه وانتى طيبه
بشكرك على كلامك
ويارب دايما تحققى اللى انتى تتمنيه دايما


تحياتى

dido said...

السلام عليكم
رمانسي اول مره ازور صفحتك بس يا ريت نقدر ننسي اللي فات يااااا رب وتكون السنه دي بجد سنه سعيد علينا كلنا

EmY said...

كل سنه و انت طيب

ايوه ننسي الوحش الي فات و نفتكر بس الحلو و الحب

يارب السنه الجديده تكون سعيده و كلها حب و خير و سلام

احساس لسه حى said...

عزيزى

قبل ما نتكلم على مواقف غيرنا

نشوف احنا بنعمل ايه وساكتين على ايه

مدونة قطة الصحراء

فى عز ضرب حماس وغزه

والشهداء اللى بتبكى عليهم

بتقول

يبقى حماس والاخوان والجهاد إلى اسفل السافلين

ربنا ينتقم من الحمساوية ومن الاخوان ومن الجهاد

طبعا مفيش اسرائيل ولا امريكا

انا بعتبرها سافله وخايبه وبقول

ربنا ينتقم منها بدم الشهداء

حضرتك بتخش عندها وشايفها ايه

وبلاش نتكلم عن حكامنا وضعفهم

لانكم اضعف من حكامكم بسكتكم وترحبكم بالقذره دى

مستنى رائيك

وموقفك الواضح والحاسم

التدويين راى وموقف

مش صحبة ولمه وتبادل زيارات

بالذات فى موضوع خطير كده
وبلاش تقولى ده راى
دى عمالة وخيانة وقذراة وزبالة

وشوفوا ده فى مصراوى
شاهد عيان: حماس لم تقتل الضابط المصري

http://www.masrawy.com/News/Egypt/Politics/2009/january/1/rafah.aspx

وده لينك الموضوع

http://mshmuwafk.blogspot.com/


انا شوفت تعليقك عندها

بس فيه ناس نحاورها

وناس نعارضها

وناس نهاجمها

وناس سافله لازم نشتمها
سلام

قوس قزح said...

ياريت كلنا نعمل كده

كل سنة وانت طيب و ناسى كل حاجة وحشة و فاكر الطيب بس

salwa said...

السلام عليكم
الانسان ابن النسيان
شرط ان يستفيد و يتعظ مما يمر به..
اطيب التمنيات بالعامين الهجري و الميلادي
سلام

شخـا بيــط مـحـجـوب said...

كل سنة وانت طيب يا رومنسي
وسنة سعيدة ان شاء الله عليك

تحياتى ليك
شخابيط mahgoub

kochia said...

جميل اوي الشعر ده
وفعلا لازم ناول ونحاول بادينا
فرصة جديدة
اننا نصحي في يوم جديد
ومش بس سنة جديدة
المفروض كل يوم يبقي جديد ونبدأ فيه بايدنا نعمل اللي عاوزينه

كل سنة وانت طيب
وتحياتي

Ana keda said...

اه يا رب يا رومانسى ننسى الى فات

مع ان النسيان مش سهل بس محاولة تبدا وتنتهى بالنسيان والله

انا متفائلة السنة دى ان فى حجات حلوة جاية فى الطريق

يا رب تبقى سنة سعيدة علينا كلنا

وينصر غزة والمسلمين كلهم

dalia said...

أحمد الرومنسى

زى ما يقول المثل اللى فات مات ، والانسان العاقل هو اللى بينس الهموم والمصائب والاحزان وبيركز على النجاح وتحقيق الامنيات ، انا كمان بحاول انسى اللى فات بس الذكريات بتفضل وبتصحينا على الالم بين الحين والحين بس أجمل شيئ اننا على الاقل ننسى اللى فات
تحياتي أول زيارة بس اكيد مش الاخيرة
داليا

صفا said...

يا رب تكون سنه احسن من اللى فاتت ويحقق الجميع كل اللى بيتمنوه :)

Tamer Alhosiny said...

عزيزي رومنسي

كل سنة وانت طيب
ويارب السنة الجاية تكون احلي واجمل من الاي فاتت
انا اسف للغياب انت اكيد عارف
قد ايه انا مقدرش اتاخر عنك واني اقولك
happy new year to you
ويلا ننسي الاي فات
زي ما انت بتقول ولو اني خايف ننسي كل الاي فات
ونبدا السنة بفقدان ذاكرة
خلينا احسن ننسي كل شيء فات مش جميل
ونبص للدنيا بعيون اجمل

تحياتي ليك يا اخي العزيز

تامر اخوك

أ / أحمد عبد المنعم said...

بسم الله الرحمن الرحيم
أدعوك لزيارة مدونة
أين ابتسامتك ؟
http://gazaa2009.blogspot.com

بسنت said...

عامك سعيد ان شاء الله يا احمد
والسنه دى تكون احسن من اللى فاتت
بس فى حاجات ما بتتنسيش
دمت طيب دايما

مذكرات مشاغب said...

معاك حق ننسى فعلا
بس ننسى الذكريات الوحشه بس
ونخلي الذكريات الحلوه
ويارب تبقى سنه سعيده علينا كلنا

تحياتي

hager za3bal said...

وفيها ايه
ننسي الي فات
ونبدأ سنه جديده من عمرنا مليانه امل وبهجه

كووووووووووووووووووووووول سنه وانت طيب

ويارب تكون سنه سعيده عليك

:)

البت المشمشية حلوة بس شقية said...

كل سنة وانتا طيب يا رومنسى وسنة سعيدة عليك يارب
تتحق فيها كل امانيك

romansy said...

dido
اهلا بيكى
يارب دايما تزرورينى
كل سنه وانتى طيبه
يارب ننسى اللى فات
اللى مسببب لينا التعب بس

تحياتى

romansy said...

EmY
اهلا بيكى يا ايمى
يارب دايما ننسى اللى فات الذكريات الوحشه فيه
كل سنه وانتى طيبه

نورتينى

romansy said...

احساس لسه حى
اهلا بيك فى مدونتى المتواضعه
اقولك يا عزيزى احنا عارفين ان حماس جزء من فلسطين
علشان كده ياريت تاخد الامور بحكمه شويه
وتتفاوض

كل سنه وانت طيب

romansy said...

قوس قزح

اهلا بيكى يا قوس
ايه اخبارك

ياريت نقدر ننسى اللى فاتنا وننسى الحاجات الوحشه اللى فى حياتنا
ونفتكر الحاجات اللى تدينا دافعه الامام
كل سنه وانتى طيبه

تحياتى

romansy said...

salwa
اهلا بيكى
كل سنه وانتى طيبه
ويارب نحقق امنياتنا يارب

تحياتى

romansy said...

شخـا بيــط مـحـجـوب
اهلا بيك يا حبيبى
ايه اخبارك
يارب دايما تكون بخير
وتحقق اللى تتمناه
يارب

اخوك
احمد

romansy said...

kochia
اهلا بيكى
كل سنه وانتى طيبه
يارب دايما نقدر ننسى
ويبقى بكره احلى من النهارده

واحلامنا تتحقق

تحياتى

romansy said...

Ana keda
اهلا بيكى ونورتينى بالزياره
كل سنه وانتى طيبه
الحمد لله التفاؤل نطلوب علشان تبقى حياتنا سعيده
يارب دايما نقدر نحقق احلامنا يارب

تحياتى

romansy said...

dalia
اهلا بيكى نورتينى بزياتك وبكلامك الجميل
ياريت ننسى الحاجات اللى مش عاجبتنا ونستفاد منها بس وناخد منها الحاجات اللى تادينا دفعه معنويه

كل سنه وانتى طيبه

romansy said...

صفا
اهلا بيكى
يارب نحقق اللى نتمناه
ونبقى اسعد الناس

كل سنه وانتى طيبه

تحياتى

romansy said...

Tamer Alhosiny
اهلا بيك ياتامر
ايه اخبارك
كل سنه وانت طيب
يارب يا تامر ننسى الذكريات المؤلمه فى حياتنا
ونبقى اسعد مع حب جديد يملى حياتنا

تحياتى يا تامر

اخوك احمد

romansy said...

أ / أحمد عبد المنعم
اهلا بيك يا استاذنا

نورتينى

كل سنه وانت طيب

romansy said...

بسنت
اهلا بيكى
اكيد فيه حاجات مبتتنسيش
بس بقى لازم نستفاد منها

كل سنه وانتى طيبه

امنياتك تتحقق يارب

romansy said...

مذكرات مشاغب
اهلا بيك
نورت المدونه بزيارتك
كل سنه وانت طيب
نتمنى ننسى الوحش فى حياتنا
ونبدئ صفحه جديده

تحياتى

romansy said...

hager za3bal
اهلا بيكى يا هاجر
نورتينى
كل سنه وانتى طيبه
نبدئ صفحه جديده
مليانا بالحب والخير

تحياتى

romansy said...

البت المشمشية حلوة بس شقية
اهلا بيكى
كل سنه وانتى طيبه

يارب دايما نحقق احلانمنا
ونحقق كل اللى بنتمناه

تحياتى

سلوى said...

بدايه جميله
لسنه جديده

كل سنه وانت طيب :)

اعترافات قلب said...

كل سنة وأنت طيب يا رومانسى
شيمو القمر

حروف (دلو مرة ثانية وجرح ثاني سابقا) said...

يارب احلامك كلها تتحقق وكل سنة وانت طيبوكلعادة بوست جميل ونورتني بمرورك انا متبعاك من عند عاشقة

mahasen saber said...

ازيك يا رومانسى اخبارك ايه
انا شايفه تفائل اهه وحب

ربنا يسعدك ويحليلك ايامك دايما

فارس القمر said...

كل سنه وانت بخير

ويارب السنه الجديدة تحقق كل اللى بتتمناة ويوفقك فى حياتك العمليه والعلميه

عاشقه الرومانسيه said...

كل سنه وانت طيب وان شاء الله السنه الجديده تكون سعيده عليك وعلينا وعلى امه الاسلام
اختك فى الله عاشقه الرومانسيه

maioya said...

نحاول ننسي
وتبقي زي ماانا قولت new start!!

كفايـة طيبـة said...

كل سنة وحضرتك طيب

يارب كل اللى جاى يبقي احلى من اللى راح :)

عاجباني اوى البطيخة اللى فوق دي

شكلها مغرى جدا :D

zainab said...

رومانسى

كل سنه و انت طيب

ربنا يجعلها سنه سعيده عليك و علينا

ربنا يحقق كل أحلامك و يجعلها حقيقة

تحياتى

ساره said...

رومنسي كل سنه وانت اكثر رومنسيه
ويارب يتحقق لك كل ماتتمناه
سنه سعيده عليك وعلى اسرتك ان شاء الله
معليش تأخرت شويه كنت في السبات الشتوي
:)

Shamosa said...

بتمنى ان كل انسان بجد يقدر ينسى كل احزانه وكل همومه اللى حصلتله فى حياته

بس للاسف صعب جدا
ان الواحد يقدر ينسى كل ده
بس ممكن برضة يحاول يخدع نفسة انه نسى ويفكر فى اللى جاى زى مابتقول
لان التفكير فى اللى فات مش هيرجع الايام
نايس بوست
يارومنسى

rovy said...

مش كل حاجه لازم ننساها فيه حاجات لازم نفضل فاكرينها علشان لازم نقدر فى يوم نرجع حقنا ان شاء الله

كل عام وانت بخير اخى الفاضل و يارب يكون عام النصر و العزه لنا

تحياتى

dodda said...

يا ترى هى فعلا سنه سعيدة؟؟؟

اول السنه بجد كفر
وربنا يستر على بقيتها....

نيجار said...

كل سنه وانت بألف خير وسعاده
كلماتك بجد رائعه
بس يا ريت الواحد يعرف ينسى
ربنا يكرمك ويحققلك كل أحلامك
تحياتي ليك

حروف (دلو مرة ثانية وجرح ثاني سابقا) said...

اية يارومنسي كل مروح مددونة الاقيك اول تعليق كل سنة وانت بخير اول تعليق بس من الاخر
"وش بيضحك"

زُمُرده said...

ياااااااااااااااااه مشفتكش من 2008
عدت سنه
ههههههههه
جميييله اووي امانيك
ياريت الناس تقدر تحب بعضها
زي ما تحب نفسها

جوا حضن وطن ننعم فيه بامان حقيقي

ياااااااارب

قطرات من شواطئ الحياة said...

I really hopeeeeeeeeeee !!!!

”*°•.˜”*°•..سونه..•°*”˜.•°*”˜ said...

السلام عليكم .
كل عام وانتم بخير
يارب يكون عام سعيد على جميع المسلمين
وبجد خاطره جميله ومفيده وياريت الكل يعمل كده .
وشكرا على مرورك وتحياتى ليك
وتقبل مرورى
(لا تنسووووو الدعاء لاهل غزه )

آه وكفى said...

كل سنة وانت طيب
هى متأخره 127 شوية
بس معلش
دي اول زيارة ليا هنا

دمت بود

وردة said...

معلش يارومنسي اتأخرت في التهنئة
كل سنة وانت طيب
ويارب تكون السنة ديه فعلا سعيدة علي الناس كلها
بس تفتكر حتقدر حنقدر ننسي بيها اللي فات

maha zein said...

عم الحج رومانسي
مجتش ليه الزيارة بتاعت المصابين
والله كنت فكراك جاي
وسألت حتي الازهري عليك
ماشي يا حاج
هقول ايه
شرير

hager said...

والله النسيان ده نعمه
وكويس اننا نفتح صفحه جديده مع الدنيا (;

ريمان said...

السلام عليكم

بجد بوست هاااااااااايل

وجاى فى وقته

بعثت فى نفوسنا الامل والله


الله يكرمك يا رب

دعاء مواجهات said...

انت فين

وفين جديدك؟؟؟

منتظريينك

كل سنة وانت طيب

بيس

dramaqueen said...

ما شاء الله عليك
اول زيارة لمدونتك
لكن شدتنى جدا
اسلوبك حلو
فاتح للدنيا دراعاتك
بتاخد منها الحلو وتنفض للوحش

ان شاء الله الزيارة تتكرر
تحياتى ليك
زكل سنةو انت طيب

romansy said...

سلوى
اهلا بيكى
كل سنه وانتى طيبه

ويارب تبقى سنه سنه سعيده

romansy said...

اعترافات قلب
اهلا بيكى
كل سنه وانتى طيبه
ويارب تحققى اللى تتمنيه


تحياتى

romansy said...

حروف (دلو مرة ثانية وجرح ثاني سابقا)

اهلا بيكى
نورتينى

كل سنه وانتى طيبه

شكرا يا حروف على متابعتك

ويارب احلامك تتحقق

تحياتى

romansy said...

mahasen saber
اهلا بيكى
يا استاذه
ايه اخبارك
نورتينى
اتعلمنا منك بقى
كل سنه وانتى طيبه
ويارب تتشهرى اكتر من كده

تحياتى

romansy said...

فارس القمر

اهلا بيك
نورتينى يا فارس

كل سنه وانت طيبه
ويارب تحقق اللى تتمناه

وتعيش حياه سعيده

romansy said...

عاشقه الرومانسيه

اهلا بيكى
نورتينى

كل سنه وانتى طيبه
ويارب احلامك تتحقق
يارب

وشرفتينى بالزياره

romansy said...

maioya
اهلا بيكى
فعلا احنا محتاجين بدايه جديده
كل سنه وانتى طيبه

ويارب نبقى اسعد وامنياتنا تتحقق

تحياتى

فتاه حالمه said...

السلام عليكم عارفه اني جايه متاخره جدا جدا جدا
بس معلش ظروف بقي ومشاغل
كل سنه وانت بالف خير يا رومنسي
وتفضل رومنسي بجد كدا ديما بس رومنسيه بحكمه كدا متعملش زي رومنسيه بتودي في كرب وغم
يلا الحمد لله
المهم اننا بدائنا عام جديد ويا رب يصلح حالنا جميعا
كلماتك رقيقه اوي
كل عام وانت مبدع
وتحقق كل ما تتمني انت وكل الي تحبهم
ملحوظه
ليك تاج عندي

romansy said...

كفايـة طيبـة
اهلا بيكى
نورتينى
بزيارتك
كل سنه وانتى طيبه
اتفضلى
انا مش بخيل

تحياتى

romansy said...

zainab
اهلابيكى

يارب تبقى سنه سعيده
نحقق فيها احلامنا وكل اللى نتمناه

كل سنه وانتى طيبه

تحياتى

romansy said...

ساره

كل سنه وانتى طيبه
ويارب تحققى اللى تتمنيه
ولا يهمك
الاهم انى اطمنت عليكى

يارب تكونى دايما بخير

تحياتى

romansy said...

Shamosa
اهلا بيكى

نورتينى
اكيد الانسان لازم يحاول ينسى اللى فات
بس يستفاد من اخطائه
اكيد
كده يبقى كويس
ويبتدى صح
يارب احلامك تتحقق

وينصرنا يا شمس

كل سنه وانتى طيبه

romansy said...

rovy
كل سنه وانتى طيبه
يارب
يارب نحقق احلامنا والنصر القريب يكون لغزه وكل الدول المقهوره
يارب

يارب الخير يكون لينا

تحياتى

romansy said...

dodda
اهلا بيكى

نورتينى
انتى عارف انى لازم التفئل والامل يملو حياتنا
وانتى فيه حديث شريف بيدور فى دماغى
فيما معناه
ان لو القيامه قامت
وفى ايدك غرسه
ازرعها
اكيد هتفيدك
كل سنه وانتى طيبه
وان شاء الله النصر قريب

romansy said...

نيجار
اهلا يا نيجار

كل سنه وانتى طيبه
يارب تكونى
بخير
واحلامك تتحقق وامنياتك كمان يارب
وتبقى سعيده دايما وتنسى الوحش اللى فى حياتك

تحياتى ليكى
يارب الهديه تكون عجبتك

romansy said...

حروف (دلو مرة ثانية وجرح ثاني سابقا)
اهلا بيكى يا حروف
اعمل ايه بقى حظى
كل سنه وانتى طيبه

romansy said...

زُمُرده
اهلا بيكى
يا زمرده
صحيح الايام الحلوه بتعدى فى ثوانى

كل سنه وانتى طيبه
ويارب تحققى اللى تتمنيه
يارب

romansy said...

قطرات من شواطئ الحياة
اهلا بيكى
كل سنه وانتى طيبه
يارب نحقق اللى نتمناه
ونبقى اسعد الناس يارب

romansy said...

”*°•.˜”*°•..سونه..•°*”˜.•°*”˜
اهلا بيكى
يا سونه
كل سنه وانتى طيبه
يارب تكونى بخير
وتحققى احلامك وامنياتك
يارب

romansy said...

آه وكفى
اهلا بيكى
نورتينى باول زياره
كل سنه وانتى طيبه
يارب دايما تحققى اللة تتمنيه
وينصر الاسلام ويعز المسلمين يارب

romansy said...

وردة
اهلا بيكى يا ورده
كل سنه وانتى طيبه
يارب نقدر ننسى اللى فاتنا ونبتدى صفحه جديده
مش ملوثه فى حياتنا
كل سنه وانتى طيبه

romansy said...

maha zein
اهلا بيكى يا مها
ايه اخبارك
واخبار المصابين
انا صحيح فاتنى كل عمرى بس اعمل ايه مليش نصيب فى الثواب دا
فى زياره تانيه ان شاء الله

انا معاكو ان شاء الله

romansy said...

hager
اهلا بيكى يا هاجر

ان شاء الله نبتدى صفحه جديده
مليانه بالحب والخير
كل سنه وانتى طيبه

romansy said...

ريمان

اهلا بيكى يا ريمان
ايه اخبارك
يارب تكونى كويسه وبخير يارب
كل سنه وانتى طيبه
نتمنى اننا نحقق احلامنا وامنياتنا يارب

تحياتى

romansy said...

دعاء مواجهات
اهلا بيكى
يا دعاء
ايه اخبارك
كل سنه وانتى طيبه
الحمد لله انا بخير
يارب دايما تحققى امنياتك يارب

romansy said...

dramaqueen
كل سنه وانتى طيبه
نورتينى باول زياره ليكى
يارب المدونه تكون عجبتك
ويارب تحققى اللة حلمتى بيه
وتبقى دايما اسعد الناس يارب

romansy said...

فتاه حالمه
اهلا بيكى
كل سنه وانتى طيبه
يارب دايما نبقى كلنا بخير
وسلام
ونحقق اللى نتمناه
ويسعد ايامنا
يارب

شكرا على التاج

الوردة البيضا said...

السلام عليكم
اللأخ الرومانسي، كل سنة وانت طيب، ويا رب تكون سنة مختلفة عن كل اللي قبلها،أو نكون احنا مختلفين... نبطل نخدع ونكره ونغش ونتحارب ونقتل وندمر..
"لا يغير الله ما بقوم حتى يغيروا ما بأنفسهم"
تحياتي لك وعام سعيد

ريهام العربي said...

ههههه طيب كويس بدايه موفقه

كل سنه وانت طيب

romansy said...

الوردة البيضا
اهلا بيكى
كل سنه وانتى طيبه
يارب تحققى احلامك
نورتينى بالزياره

romansy said...

ريهام العربي

كل سنه انتى طيبه

نورتينى بالزياره

يارب دايما تحققى احلامك

دعاء على said...

كل سنه و انت طيب يا رومانسى
معلش متأخره أوى أوى
بس انت عارفنى بقه ... علطول متأخره
(:
يا رب تكون سنه جميله ليك

romansy said...

دعاء على

ولايهمك يا دعاء
كل سنه وانتى طيبه
ويارب دايما تحققى احلامك


تحياتى